Chatbot pro hotely a penziony

chytrá recepce 24/7

Provozujete hotel nebo penzion a chcete hostům nabídnout špičkový servis bez neustálé zátěže recepce? AI chatbot se postará o rezervace, odpoví na časté dotazy a pomůže hostům i v době, kdy na recepci nikdo není.

Chatbot pro hotely a penziony

Přínosy chatbotu pro hotely a penziony

Dostupnost 24/7
host se může na vše zeptat v noci i o víkendu.

Rezervace online
propojení s rezervačním systémem.

Vícejazyčnost
chatbot bez problémů obslouží zahraniční hosty.

Úleva pro recepci
méně telefonátů a e-mailů, více času na příchozí hosty.

Upsell služeb
nabídka wellness, snídaně, parkování, půjčovny kol.

MindeBot pracuje 24/7

Co chatbot zvládne ve vašem hotelu

Odpovídá na dotazy
o dostupnosti pokojů, cenám a nabízeným službám.

Připomene hostovi rezervaci
a zašle důležité instrukce ohledně check-in, check-out a parkování.

Pomůže s dopravou
vyhledá v okolí taxi, MHD, parkování, apod.

Poskytne informace o okolí
turistické atrakce, hrady, zámky, restaurace, doporučí doplňkové produkty.

Shromáždí kontaktní údaje
všechny informace uloží do přehledné databáze a generuje nové leady.

FAQ – často kladené dotazy

Lze jej propojit s rezervačním softwarem, aby hosté viděli volné termíny a mohli rovnou rezervovat.

Ano, komunikuje vždy v jazyce, ve kterém ho host osloví.

Ano, i v menším hotelu či penzionu dokáže výrazně ušetřit čas a zvýšit počet rezervací.

Cena se odvíjí od počtu konverzací a požadovaných funkcí. Nabízíme více variant od základní až po custom řešení.